واحد کنترل کیفیت در پرشین نور

یکی از اقدامات پیشرفت و دست‌یابی به محصولات با کیفیت ، انجام آزمون های کاربردی منظم و دارای برنامه است. این مجموعه با اتکاء به منابع انسانی متخصص و توانمند و ارتقاء سطح علمی و فنی آنها و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی مجهز اقدام به تولید محصولات متنوع و با کیفیت از جمله انواع لامپ ها  و چراغ های ال ای دی توکار و رو کار ، نور افکن ها و چراغ های خطی و همچنین نوار چسب برق نموده است.

واحد آزمایشگاه با استفاده از تجهیزات تهیه شده از بهترین تامین کنندگان داخلی و خارجی و با سطح کیفیت بسیار بالا که توسط شرکت های تایید صلاحیت شده ، کالیبره می گردند و همچین مورد صحه گذاری های داخلی نیز قرار می گیرند، تمامی تست های مورد نیاز را از کلیه مواد اولیه ، کل روند تولید محصول تا  محصول نهایی به عمل آورده و با بررسی نتایج آن و مطابقت با استانداردهای ملی و بین المللی کیفیت محصولات را تضمین می نماید. علاوه بر اين حضور بازرسين QC  فعال در مجموعه پرشین نور با بازرسی های دقیق و منظم و تمام وقت كنترل كيفيت و نمونه برداري هاي مداوم روزانه از خط توليد، كيفيت بر توليدات شركت را تضمين مي‌نمايد. و همچنین با ثبت لحظه ای نتایج بازرسی ، کل فرآیند تولید را تحت کنترل دارد.

جنبه مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که ، به دلیل ویژگی های حرارتی LED ، کمیت های الکتریکی و فوتومتریک به تغییرات دمایی و نیز نوسانات الکتریکی ، سرمای شدید ، ارتعاش و گرمای شدید وابسته هستند از این جهت کیفیت کنترل محصولات روشنایی در شرایط آزمایشگاهی عالی و تحت کنترل انجام می شود .